caderno dun rencoroso enfermo de cinefilia
Inicio > Historias > A importancia de chamarse alcalde
> A importancia de chamarse alcalde <

Que probabilidade hai de ser o primeiro dunha lista eleitoral ordeada alfabeticamente se un se apelida Vázquez Vázquez?

dos arquivos estranhos: Proxecto de teatro alternativo

2004-03-11, 01:00 | 4 comentarios

Referencias (TrackBacks)

URL de trackback de esta historia http://pawley.blogalia.com//trackbacks/16565

Comentarios

1
De: Martin Pawley Fecha: 2004-03-11 02:35

Outra pregunta: que probabilidade hai de que a un non o expulsen dun partido por pedir o voto á candidatura propria omitindo calquera referencia aos outros dous nomes cos que compartes lista e sen sequera citar o partido ao cal pertences?

Estimados convecinos:

En las próximas elecciones generales del 14 de marzo, presento mi candidatura al Senado, con la intención de seguir representando y defendiendo en Madrid los intereses de Galicia y de nuestra provincia de La Coruña.

En todos estos años, desde mi condición de Alcalde de La Coruña y de Senador, he buscado siempre desde el diálogo y el entendimiento, obras e inversiones que permitan el crecimiento y el progreso de nuestra tierra, garantizando empleo y trabajo para nosotros y nuestros hijos.

Todo mi prestigio y todo mi esfuerzo y saber, lo pondré como hago siempre, al servicio de todos los ciudadanos, sin más consideraciones que procurar representarlos a todos ustedes y sus familias con total dedicación.

En la elección al Senado puede usted votar a quien quiera, hasta un máximo de tres candidatos, que pueden ser del mismo o de diferentes partidos. Es una lista abierta en la que vota a las personas que quiera y que mayor confianza le inspiren.

Me atrevo a enviarle una papeleta, proponiéndole mi candidatura, para que usted además pueda votar a otros dos candidatos más. Espero gozar de su confianza y apoyo, porque además al ser el único Alcalde candidato, es bueno que La Coruña y su Área Metropolitana, Culleredo, Oleiros, Arteixo, Cambre, Sada, Betanzos, Bergondo, Abegondo, Carral, Cerceda y Laracha, tengan un Senador que sea portavoz de nuestros intereses, al conocer mejor que nadie, cuales son nuestras necesidades.

Reciba usted y su familia el afecto y consideración de su Alcalde y amigo, que humildemente le pide su voto y su apoyo.

Francisco Vázquez Vázquez
Candidato al Senado
Alcalde de La Coruña



2
De: Martin Pawley Fecha: 2004-03-11 03:02

Francisco Vázquez preséntase como o único alcalde da área metropolitana que é candidato ao Senado, pero esquece aclarar que na lista do BNG está Abel López, que era alcalde de Sada até hai mes e meio e que deixou de selo por mor dunha manobra tan legal como noxenta.

Nótese que ao citar os concelhos da área metropolitana Francisco Vázquez emprega o topónimo oficial en todos os casos, agás xustamente no da cidade da cal el é alcalde, A Coruña.



3
De: Martin Pawley Fecha: 2004-03-11 03:14

Por certo, saben cantas veces interveu no Senado en catro anos de lexislatura, según dicía o xornal La Opinión de A Coruña o 19 de xaneiro?

Unha, quizá?



4
De: Yáñez Fecha: 2004-03-11 10:40

Seica andan buscando xente cuxo apelido empece por unha letra posterior ao V para que Paco poida levar alguén detrás del e que non se vexa de último. Ofrézome, se pagan...



Nombre
Correo-e
URL
Dirección IP: 54.225.16.10 (f23115c6d6)
Comentario
¿Cuánto es: mil + uno?









os arquivos estranhos




correo:diasestranhos()gmail.com

O sistema de comentarios está á disposición dos lectores de "signos de vida" (antes "días estranhos") exclusivamente para a publicación de opinións e comentarios relacionados co contido deste blog. Calquera texto publicado por medio do referido sistema non reflicte necesariamente a opinión do autor deste blog. As opinións e informacións publicadas no sistema de comentarios son de autoría e responsabilidade integral dos leitores que del fixeran uso. O autor deste blog resérvase o dereito de suprimir os comentarios e textos que considere ofensivos, difamatorios, calumniosos, preconceitosos ou de algunha forma perxudiciais a terceiros. Textos de carácter promocional ou inseridos no sistema sen a debida identificación do autor (nome completo e enderezo válido de e-mail) tamén poderán ser eliminados.


Licenza de 
Creative Commons
Esta obra está baixo unha licenza Recoñecemento-NonComercial-CompartirIgual 2.5 de Creative Commons. Blogalia

Blogalia

(c) Martin Pawley