caderno dun rencoroso enfermo de cinefilia
Inicio > Historias > Uma beleza estranha
> Uma beleza estranha <

Hai uns días alguén chegou ao meu blog desde São Paulo pesquisando pola rede referencias sobre o poeta brasileiro Thiago de Mello, cuxos Estatutos do Homem publiquei aquí hai poucas semanas. Seino porque mo contou el mesmo nun correo que recibín antonte:

Ontem viajando pela NET, descobri casualmente vosso excelente site que muito me impressionou. Meu nome é Daniel Taubkin. Sou compositor, interprete e violonista. Sou de São Paulo mas vivi varios anos nos EUA, desenvolvendo além da musica, atividades relacionadas com ecologia, meio ambiente. Sou também um dos fundadores de um importante movimento de conscientização preservacionista, Pantanal Alerta Brasil.

Meu primeiro CD, "BRAzSIL" (Blue Jackel/WEA/1998), foi lançado nos EUA, Canada, Japao e mais dez paises da Europa. Ele teve a participação de artistas como EGBERTO GISMONTI, DORI CAYMMI, entre mais de 70 musicos, além da participação do grande poeta amazonense THIAGO DE MELLO. Recebeu otimas criticas da midia especializada como JazzTimes(Set./1998/J.Woodard), Jazziz (Jul/1999/M.Holston), Rhythm (Dez/1998/K.Giordano), além de ter sido considerado pela conceituada Creative Loafing, como um dos dez mais do ano (Top Ten in World Beat-1998).

Estou lançando um novo disco no Brasil, que se chama (bonita coincidencia) "UMA BELEZA ESTRANHA" (Organismo Vivo/Tratore) e tem as participaçoes do meu irmao BENJAMIM TAUBKIN e do grande compositor ARRIGO BARNABÉ nos pianos. Estou muito feliz com sua receptividade e gostaria de poder envia-lo a voces se me permitirem e me informarem de como faze-lo.

Muito obrigado pela atenção,
Saudações Brasileiras,
Daniel Taubkin



Como comprenderán ler estas amáveis palavras foi para min unha xigantesca sorpresa. Maior sorpresa aínda foi escoitar logo o seu disco, cousa que vostedes tamén poderán facer a través de Rádio UOL se pican nesta ligazón e curiosean un pouco por esa páxina. Uma beleza estranha é un trabalho verdadeiramente fermoso que pola súa coidada e desconcertante elegancia a min fíxome acordar dalgunhas das producións do defunto Almir Chediak. Editado polo selo independente Organismo Vivo e con distribución de Tratore, Uma beleza estranha é puro surrealismo romántico, un disco no que a voz e o piano van da man na construción de estruturas sonoras exquisitamente refinadas e suxerentes: "A viagem que DANIEL nos propõe passa por casas encantadas, águas cristalinas, hologramas, ninhos e luminosos e nos faz deparar com andróides, astronautas, navios e pegadas na areia. É uma viagem que nos remete a outros tempos passados e que ainda estão por vir ­ em que se morre de brancura e a noite é alta; o céu, risonho e 'as estrelas são tão serenas tal qual um dilúvio de falenas'. É um caminho de luzes e paixão que abriga brisas e ventos, palavras e silêncios que são recebidos como presente".

Tenho a certeza de que este é unha desas obras que irá ganhando co paso do tempo, audición tras audición, a medida que un se vai familiarizando con ela e porén segue sendo sorprendido a cada momento pola súa rara beleza. Fáganme, pois, un pequeno favor: escoiten o disco (proben co Real Player) e logo xulguen vostedes mesmos.


Uma beleza estranha
Daniel Taubkin, voz e violão
Arrigo Barnabé, piano acústico e voz en "Luar"
Benjamim Taubkin, piano acústico

2005-02-09, 01:00 | 0 comentarios

Referencias (TrackBacks)

URL de trackback de esta historia http://pawley.blogalia.com//trackbacks/26438

Comentarios

Nombre
Correo-e
URL
Dirección IP: 54.197.75.83 (ccf77fbda8)
Comentario









os arquivos estranhos




correo:diasestranhos()gmail.com

O sistema de comentarios está á disposición dos lectores de "signos de vida" (antes "días estranhos") exclusivamente para a publicación de opinións e comentarios relacionados co contido deste blog. Calquera texto publicado por medio do referido sistema non reflicte necesariamente a opinión do autor deste blog. As opinións e informacións publicadas no sistema de comentarios son de autoría e responsabilidade integral dos leitores que del fixeran uso. O autor deste blog resérvase o dereito de suprimir os comentarios e textos que considere ofensivos, difamatorios, calumniosos, preconceitosos ou de algunha forma perxudiciais a terceiros. Textos de carácter promocional ou inseridos no sistema sen a debida identificación do autor (nome completo e enderezo válido de e-mail) tamén poderán ser eliminados.


Licenza de 
Creative Commons
Esta obra está baixo unha licenza Recoñecemento-NonComercial-CompartirIgual 2.5 de Creative Commons. Blogalia

Blogalia

(c) Martin Pawley