caderno dun rencoroso enfermo de cinefilia
Inicio > Historias > ene-agá (VIII)
> ene-agá (VIII) <

Estudantes de quê? Eu repetia: köpépiskola, que é como se chama o curso secundário. E Pisti: não entendi. E eu: köpépiskola. Ele: de novo. Eu: köpépiskola, não é assim que se diz? Não, idiota, é köpépiskola, e o pior é que eu não percebia a diferença. Eu me empenhava em falar um húngaro tão rigoroso que talvez por isso mesmo ele às vezes soasse falso. Talvez uma palavra aqui ou acolá, pronunciada com esmero excessivo, chamasse a atenção como um olho de vidro mais real que o bom.

"Budapeste", de Chico Buarque, Publicações Dom Quixote.

2004-11-09, 01:00 | 1 comentarios

Referencias (TrackBacks)

URL de trackback de esta historia http://pawley.blogalia.com//trackbacks/23007

Comentarios

1
De: Gerardo Uz Fecha: 2004-11-10 12:05

Uma afirmação do mais exemplarizante. Lembra-me uma carta-ao-director aparecida há uns anos em La Voz de Galicia na que uma pessoa criticava o uso do NH no galego (com valor do 'ñ' castelhano) porque "los gallegos no hablamos con NH". Para além da confusão entre o de falar e escrever daquela pessoa, há algumas analogias com o texto que puseste aqui.

Sdçs!



Nombre
Correo-e
URL
Dirección IP: 54.225.16.10 (f23115c6d6)
Comentario
¿Cuánto es: mil + uno?









os arquivos estranhos




correo:diasestranhos()gmail.com

O sistema de comentarios está á disposición dos lectores de "signos de vida" (antes "días estranhos") exclusivamente para a publicación de opinións e comentarios relacionados co contido deste blog. Calquera texto publicado por medio do referido sistema non reflicte necesariamente a opinión do autor deste blog. As opinións e informacións publicadas no sistema de comentarios son de autoría e responsabilidade integral dos leitores que del fixeran uso. O autor deste blog resérvase o dereito de suprimir os comentarios e textos que considere ofensivos, difamatorios, calumniosos, preconceitosos ou de algunha forma perxudiciais a terceiros. Textos de carácter promocional ou inseridos no sistema sen a debida identificación do autor (nome completo e enderezo válido de e-mail) tamén poderán ser eliminados.


Licenza de 
Creative Commons
Esta obra está baixo unha licenza Recoñecemento-NonComercial-CompartirIgual 2.5 de Creative Commons. Blogalia

Blogalia

(c) Martin Pawley