caderno dun rencoroso enfermo de cinefilia
Inicio > Historias > Presente histórico
> Presente histórico <

Defenderemos con perseverancia y tenacidad la urgencia y el derecho con que pedimos que se habiliten nuestros puertos y se terminen unos y se acometan otros de los caminos de hierro de que estamos tan necesitados, que se abran nuevas carreteras poniendo en comunicación los pueblos del interior con los grandes centros de población y las vías férreas; que se corrijan y se comiencen muchos servicios administrativos y singularmente el de Correos.

Estas axustadas palavras, tan descriptivas da realidade que vivimos no meu país, pertencen a un valente editorial publicado en La Voz de Galicia.

O catro de xaneiro de 1882, para ser exactos.

2004-10-03, 01:00 | 10 comentarios

Referencias (TrackBacks)

URL de trackback de esta historia http://pawley.blogalia.com//trackbacks/21890

Comentarios

1
De: Martin Pawley Fecha: 2004-10-03 22:19

O presente histórico da Galiza inspirou un dos máis grandes poemas da literatura galega ao escritor chairego Xosé María Díaz Castro:

Penélope

Un paso adiante e outro atrás, Galiza,
e a tea dos teus soños non se move.
A espranza nos teus ollos se espreguiza.
Aran os bois e chove.

Un bruar de navíos moi lonxanos
che estrolla o sono mol coma unha uva.
Pro ti envólveste en sabas de mil anos,
e en sonos volves a escoítar a chuva.

Traquerán os camiños algún día
a xente que levaron. Deus é o mesmo.
Suco vai, suco vén, Xesús Maria!,
e toda cousa ha de pagar seu desmo.

Desorballando os prados coma sono,
o tempo vai de Parga a Pastoriza.
Vaise enterrando, suco a suco, o outono.
Un paso adiante i outro atrás, Galiza!



2
De: marcos Fecha: 2004-10-03 22:37

Estoy de acuerdo contigo. España estaba muy mal por aquel entonces, y todavía no ha mejorado mucho. Hacen falta muchas infraestructuras para unir los pueblos del interior con los costeros y las grandes capitales.



3
De: Martin Pawley Fecha: 2004-10-03 22:54

Home, Marcos, eu venho de pasar dez días en Europa e tenho a certeza de que por aí algunhas mudaron radicalmente nese tempo.



4
De: peke Fecha: 2004-10-03 23:14

Así como o lía semellábame plenamente actual. Cando vin a data quedei estantía durante un segundo. Logo comprendino todo. :) ou :( Non sei por cál decidirme.



5
De: Martin Pawley Fecha: 2004-10-03 23:23

La Voz publica na edición do domingo 3 de outubro parte dese editorial, xusto o mesmo día no que dá a conhecer unha sondaxe feita na Galiza antes da Baltarada según a cal PSOE+BNG superan en once pontos ao PP.



6
De: Martin Pawley Fecha: 2004-10-03 23:26

Por certo, se visitan blogs brasileiros tenhan coidado cos comentarios que deixan...



7
De: thirthe Fecha: 2004-10-04 15:20

"Las instituciones políticas y las formas de gobierno no son, a juicio nuestro, indiferentes y ajenas a la prosperidad y ventura de los pueblos y las enseñanzas de la filosofía como las duras y terribles lecciones de la historia nos han convencido de que no hay fuera de la democracia y de sus instituciones propias, garantía de estabilidad para los pueblos y condiciones de dignidad para los individuos."
Junto con la reivindicación, el esfuerzo, la resolución y la energía, son una bella declaración de intenciones para empezar.
E agora...a ver qué pasou co comentario.



8
De: Jaio la espía Fecha: 2004-10-04 16:10

Es lo que tiene estudiar Historia, que permanece esa sensación del "dejá vu".

Por cierto, joder con los vecinos. Es lo que yo digo, fomentemos los pensamientos impuros o nos convertiremos en seres uniformes.



9
De: Akin Fecha: 2004-10-04 16:21

Pois cando menos curioso. De tódolos xeitos agora as carretaras teríanas que facer os que as precisan e non o estado, é o que me din a min os liberais.



10
De: Vendell Fecha: 2004-10-04 17:00

Ahora lo difícil es saber cuántos caminos son necesarios, o cuántos puertos, o cuántos servicios administrativos... porque a veces parece que se hacen las cosas que menos falta hacen.



Nombre
Correo-e
URL
Dirección IP: 54.224.230.51 (75e616cf27)
Comentario









os arquivos estranhos




correo:diasestranhos()gmail.com

O sistema de comentarios está á disposición dos lectores de "signos de vida" (antes "días estranhos") exclusivamente para a publicación de opinións e comentarios relacionados co contido deste blog. Calquera texto publicado por medio do referido sistema non reflicte necesariamente a opinión do autor deste blog. As opinións e informacións publicadas no sistema de comentarios son de autoría e responsabilidade integral dos leitores que del fixeran uso. O autor deste blog resérvase o dereito de suprimir os comentarios e textos que considere ofensivos, difamatorios, calumniosos, preconceitosos ou de algunha forma perxudiciais a terceiros. Textos de carácter promocional ou inseridos no sistema sen a debida identificación do autor (nome completo e enderezo válido de e-mail) tamén poderán ser eliminados.


Licenza de 
Creative Commons
Esta obra está baixo unha licenza Recoñecemento-NonComercial-CompartirIgual 2.5 de Creative Commons. Blogalia

Blogalia

(c) Martin Pawley