Nunca souben si a esquerda e a dereita de deus se consideraban dende a perspectiva do Sr ou dende a do xulgado no derradeiro xuízo. A TV, por exemplo, ¿é xusta ou inxusta?
Eso me sucede por pasar deprisa, no me detuve el tiempo suficiente como para disfrutar de las sorpresas. Usted que es tan cinéfilo, no dejará de pensar en aquella "Una habitación con vistas" ¿eing?
Cando estiven acompañando a miña avoa nestes sitios, sempre entendín a súa súplica de que a levasemos para a casa, que o que a enfermaba era a habitación...
nunca me han gustado las habitaciones del juan canalejo, sin embargo ahora desearia estar alli. salir del trabajo y acompañar alli a mi madre. siempre pense que volveria a casa.haria cualquier sacrificio, seria mas cariñosa porque en el fondo queria serlo pero no lo fui. de todos modo ella sabia que la queria y eso es lo que me alivia. la echo de menos. ver esta habitacion(¡) son coincidencias que sorprenden. cuantos mas dias pasan mas la echo en falta, como si fuera un enamorado que se va de viaje y el primer dia bien, el segundo mas o menos y el tercero ya lo necesitas mas que nunca (y necesitas contarle...!) escribo todo esto porque los blogs son libres y no puedo para de "hablar"...
Deseo que se mejore tu hermano.
Algun dia tendré que ir a la playa de santa cristina. me gusta la lengua de arena que se ve desde alli. y las noches en el hospital se transforman si escuchas por ejemplo a dina washington.
(Vaia; se fixen o comentario de arriba un ano e tres meses despois de que Martin publicases a foto do hospital, foi porque no meu lector rss esta entrada aparecía como feita hoxe.) (Saúdos)
O sistema de comentarios está á disposición dos lectores de "signos de vida" (antes "días estranhos") exclusivamente para a publicación de opinións e comentarios relacionados co contido deste blog. Calquera texto publicado por medio do referido sistema non reflicte necesariamente a opinión do autor deste blog. As opinións e informacións publicadas no sistema de comentarios son de autoría e responsabilidade integral dos leitores que del fixeran uso. O autor deste blog resérvase o dereito de suprimir os comentarios e textos que considere ofensivos, difamatorios, calumniosos, preconceitosos ou de algunha forma perxudiciais a terceiros. Textos de carácter promocional ou inseridos no sistema sen a debida identificación do autor (nome completo e enderezo válido de e-mail) tamén poderán ser eliminados.