caderno dun rencoroso enfermo de cinefilia
Inicio > Historias > Emerxencia
> Emerxencia <

Copio e pego (co rogo de que o lean) un post do Horrendo Adamastor no bazonga do kilumba, blog que non me cansarei de recomendarlhes:



Dentro de seis meses, nenhuma das crianças refugiado sudanesas estará viva, se não houver uma intervenção massiça e imediata da comunidade internacional.

O aviso chega de um oficial superior da ONU, numa altura em que o conflito em Darfur - no Sudão - fez mais de 300 mil mortos e 1 milhão de deslocados, no que já muitos dizem ser um «genocídio dos negros».

Apesar disso, a maior parte dos doadores continua desinteressado desta tragédia - a maior crise humanitária do mundo actual - e os órgãos de comunicação social teimam em não lhe prestar a atenção devida.

Em pouco tempo, nos campos improvisados do Chade, começarão a morrer em catadupa as cerca de 40 mil crianças e 10 mil adultos vulneráveis (mulheres grávidas, por exemplo).

Para além das parcas condições de subsistência, estas pessoas têm sido confrontadas com os ataques do Movimento de Libertação do Sudão (SPLA - rebeldes), que ultrapassa a fronteira chadiana e ataca os campos de refugiados, num conflito que perdura há vários meses e é motivado por questões religiosas.

Informações adicionais aqui e aqui.

hoxe hai un ano: Haiku #10 (do solsticio de verán)

2004-06-20, 01:00 | 0 comentarios

Referencias (TrackBacks)

URL de trackback de esta historia http://pawley.blogalia.com//trackbacks/19656

Comentarios

Nombre
Correo-e
URL
Dirección IP: 54.80.137.168 (3c7fb59706)
Comentario









os arquivos estranhos




correo:diasestranhos()gmail.com

O sistema de comentarios está á disposición dos lectores de "signos de vida" (antes "días estranhos") exclusivamente para a publicación de opinións e comentarios relacionados co contido deste blog. Calquera texto publicado por medio do referido sistema non reflicte necesariamente a opinión do autor deste blog. As opinións e informacións publicadas no sistema de comentarios son de autoría e responsabilidade integral dos leitores que del fixeran uso. O autor deste blog resérvase o dereito de suprimir os comentarios e textos que considere ofensivos, difamatorios, calumniosos, preconceitosos ou de algunha forma perxudiciais a terceiros. Textos de carácter promocional ou inseridos no sistema sen a debida identificación do autor (nome completo e enderezo válido de e-mail) tamén poderán ser eliminados.


Licenza de 
Creative Commons
Esta obra está baixo unha licenza Recoñecemento-NonComercial-CompartirIgual 2.5 de Creative Commons. Blogalia

Blogalia

(c) Martin Pawley