O grande mérito de Michael Moore é o de facer aquilo que debera ser obvio: ponher sobre a mesa cuestións fundamentais e insistir nelas canto for preciso até obter a reacción desexada. Michael Moore diríxese a quen se ten que dirixir, sen dar voltas innecesarias, falando claro e con lucidez nunha linguaxe que todos entenden. É dicir, que Michael Moore non tería ningún futuro dentro do BNG.
Anda por Cannes presentando o seu Farenheit 9/11, que aquí veremos cara o outono, e por esa razón adícalhe hoxe unha páxina o xornal El País:
La ironía es que pueden acabar censurándola. Los americanos se perderían en ese caso algunas escenas memorables, como esa larga y patética toma del presidente cuando fue informado de que el segundo avión se había estrellado contra la segunda torre el 11 de septiembre. Bush está en un colegio de Florida, escuchando a la profesora, y se queda completamente en blanco. Los ojos, sin expresión; la mirada, perdida: el rostro de un hombre sin control ni iniciativa. Finalmente, coge un cuento infantil y se pone a leer. Moore encontró esas imágenes en el colegio, que tenía una cinta de vídeo de la visita del presidente. "Llamamos por teléfono y me la dieron. Fue fácil. Es curioso que nadie lo hubiera hecho antes. Les extrañó mucho. Pero así están los medios de mi país."
Días estranhos estes nos que os actos máis elementais poden volverse extraordinariamente subversivos.
...de feito eu non iría á voda deste sábado: Un grupo de xente manifestándose xunta + unha voda + zapatero entrevistándose cun ministro palestino + abandono das tropas en iraq = bombazo!
O único bombazo sería que caera a catedral esa por un defecto estructural. Calquera outro bombazo sería unha inxustiza indesexable. Pero xa sabemos que o teito das igrexas só lles caen enriba aos ateos. ;)
Peace&Love!
Vaya, después de tantos días fuera y sin acceso a la red ya me he puesto al día con su blog, Martin.
Precisamente ayer hablaba de las ganas que tengo de ver "Farenheit 9/11" y su ya famosa introducción con la vertiginosa presentación de la relación amorosa entre las familias Bush y Bin Laden. No cuento más por aquello de los spoilers para los que no hayan leído su último libro.
Y ya puestos, no sé cómo puede usted aguantar el tipo sin hablar de "2046".
Pensara usted que eso es disculpable, pero se equivoca, hay que cuidar estas cosas.
Se empieza así y se acaba uno casando en la Almudena en sábado y con una cuñada rara, rara, rara de cojones.
Uxío, evidentemente no BNG hai moitas cousas que merecen a pena. Moitos dos militantes, por exemplo.
dorfun, ocurrénseme moitas razóns para non ir a esa voda: ser republicano, o espantosa que é a catedral da Almudena, a presenza de Rouco Varela como oficiante, o trabalho de Kiko Argüello...
Ah, lo del FIPRESCI no lo sabía. No es que crea en lo de los premios, pero con una película como ésta se agradece que haya ese "apoyo" detrás, al menos. En cuanto a lo de adelantar el estreno, pfff, sabiendo cómo van las cosas la mayoría de veces en las distribuidoras y las exhibidoras, no te hagas ilusiones, pero bueno... :)
Non, non creo que se adiante esa estrea, realmente. Farenheit 9/11 ten aquí de todos xeitos o éxito garantizado. O que lamento é que o 2046 vai estar bastante máis difícil de ver (cando o Wong Kar Wai se decida a consideralo rematado por completo, claro).
Mentres tanto entreteremos a espera con eses Motorcycle Diaries.
O sistema de comentarios está á disposición dos lectores de "signos de vida" (antes "días estranhos") exclusivamente para a publicación de opinións e comentarios relacionados co contido deste blog. Calquera texto publicado por medio do referido sistema non reflicte necesariamente a opinión do autor deste blog. As opinións e informacións publicadas no sistema de comentarios son de autoría e responsabilidade integral dos leitores que del fixeran uso. O autor deste blog resérvase o dereito de suprimir os comentarios e textos que considere ofensivos, difamatorios, calumniosos, preconceitosos ou de algunha forma perxudiciais a terceiros. Textos de carácter promocional ou inseridos no sistema sen a debida identificación do autor (nome completo e enderezo válido de e-mail) tamén poderán ser eliminados.